Webáruházunkban több biztonságos és kényelmes fizetési mód közül választhatsz. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a rendelkezésre álló fizetési lehetőségeket, valamint a fizetés folyamatát.
1. SimplePay online bankkártyás fizetés
A SimplePay a OTP Mobil Kft. által üzemeltetett, modern és biztonságos online fizetési rendszer. A bankkártyás fizetés során átirányítunk a SimplePay fizetőoldalára, ahol a fizetés a bank által biztosított, titkosított csatornán keresztül történik.
Elfogadott fizetési formák a SimplePay-en keresztül:
- Bankkártya (Visa, Mastercard, Maestro)
- Apple Pay
- Google Pay
- Qvik fizetés (azonnali banki átutalás a SimplePay-en keresztül)
A fizetés folyamata
- A pénztár oldalon válaszd a Bankkártya – Bankkártyás fizetés SimplePay-en keresztül fizetési módot.
- A „Rendelés leadása” gombra kattintva átirányítunk a SimplePay biztonságos fizetési felületére.
- Válaszd ki milyen módon szeretnél fizetni és add meg a szükséges adatokat.
- Sikeres fizetést követően automatikusan visszairányítunk a webáruházba.
Fontos tudnivalók
- A bankkártya adatai semmilyen formában nem jutnak el hozzánk, azokat kizárólag a SimplePay Zrt. kezeli.
- A fizetés 3D Secure biztonsági ellenőrzést tartalmazhat.
- A sikeres fizetésről és a megrendelés állapotáról automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.
2. Utánvét (készpénz vagy bankkártya)
Megrendelésed utánvéttel is kiegyenlítheted a csomagod átvételekor, de vedd figyelembe, ha ezt az opciót választod az további többletköltségeket vonhat maga után.
Utánvét esetében ha házhozszállítást kértél, a rendelésed rendezheted:
- készpénzzel, vagy
- a futárnál elérhető bankkártyás terminállal (szolgáltatótól függően).
Utánvét esetében ha átvételi pontot választottál, a rendelésed rendezheted:
- a megfelelő átvételi ponton bankkártyával
- (szolgáltatótól függően bizonyos esetekben kézpénzzel)
Az utánvétes fizetés választása esetén a pontos utánvétkezelési díjat a pénztár oldalon feltüntetjük.
Hibás vagy sikertelen fizetés
- Ha a fizetés megszakad vagy lejár az idő, a rendszer automatikusan „sikertelennek” jelzi a tranzakciót.
- Sikertelen SimplePay bankkártyás fizetés esetén a megrendelés nem kerül véglegesítésre.
- Ilyen esetben a Fiókom oldalon a Rendelések menüpont alatt megjelenő 3 művelet közül választhatsz: Fizetés/Megtekintés/Törlés. A Fizetés gomb megnyomásával újra megpróbálhatod a rendelésed rendezni.
- Ha a rendeléseid nem látod vagy sikertelen fizetéssel kapcsolatban kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot segítségért.
Biztonság
A SimplePay rendszer megfelel a legmagasabb biztonsági követelményeknek.
Webáruházunk semmilyen bankkártya- vagy fizetési adatot nem kezel és nem tárol.