Ingyenes átvétel 20.000 Ft feletti vásárlás esetén MPL és Foxpost
csomagautomatákban, illetve PostaPontokon!

Ingyenes átvétel 20.000 Ft feletti vásárlás esetén MPL és Foxpost csomagautomatákban, illetve PostaPontokon!

Fizetés

Webáruházunkban több biztonságos és kényelmes fizetési mód közül választhatsz. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a rendelkezésre álló fizetési lehetőségeket, valamint a fizetés folyamatát.

1. SimplePay online bankkártyás fizetés

A SimplePay a OTP Mobil Kft. által üzemeltetett, modern és biztonságos online fizetési rendszer. A bankkártyás fizetés során átirányítunk a SimplePay fizetőoldalára, ahol a fizetés a bank által biztosított, titkosított csatornán keresztül történik.

Elfogadott fizetési formák a SimplePay-en keresztül:

  • Bankkártya (Visa, Mastercard, Maestro)
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Qvik fizetés (azonnali banki átutalás a SimplePay-en keresztül)

A fizetés folyamata

  1. A pénztár oldalon válaszd a Bankkártya – Bankkártyás fizetés SimplePay-en keresztül fizetési módot.
  2. A „Rendelés leadása” gombra kattintva átirányítunk a SimplePay biztonságos fizetési felületére.
  3. Válaszd ki milyen módon szeretnél fizetni és add meg a szükséges adatokat.
  4. Sikeres fizetést követően automatikusan visszairányítunk a webáruházba.

Fontos tudnivalók

  • A bankkártya adatai semmilyen formában nem jutnak el hozzánk, azokat kizárólag a SimplePay Zrt. kezeli.
  • A fizetés 3D Secure biztonsági ellenőrzést tartalmazhat.
  • A sikeres fizetésről és a megrendelés állapotáról automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk.

2. Utánvét (készpénz vagy bankkártya)

Megrendelésed utánvéttel is kiegyenlítheted a csomagod átvételekor, de vedd figyelembe, ha ezt az opciót választod az további többletköltségeket vonhat maga után.

Utánvét esetében ha házhozszállítást kértél, a rendelésed rendezheted:

  • készpénzzel, vagy
  • a futárnál elérhető bankkártyás terminállal (szolgáltatótól függően).

Utánvét esetében ha átvételi pontot választottál, a rendelésed rendezheted:

  • a megfelelő átvételi ponton bankkártyával
  • (szolgáltatótól függően bizonyos esetekben kézpénzzel)

Az utánvétes fizetés választása esetén a pontos utánvétkezelési díjat a pénztár oldalon feltüntetjük.

Hibás vagy sikertelen fizetés

  • Ha a fizetés megszakad vagy lejár az idő, a rendszer automatikusan „sikertelennek” jelzi a tranzakciót.
  • Sikertelen SimplePay bankkártyás fizetés esetén a megrendelés nem kerül véglegesítésre.
  • Ilyen esetben a Fiókom oldalon a Rendelések menüpont alatt megjelenő 3 művelet közül választhatsz: Fizetés/Megtekintés/Törlés. A Fizetés gomb megnyomásával újra megpróbálhatod a rendelésed rendezni.
  • Ha a rendeléseid nem látod vagy sikertelen fizetéssel kapcsolatban kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot segítségért.

Biztonság

A SimplePay rendszer megfelel a legmagasabb biztonsági követelményeknek.

Webáruházunk semmilyen bankkártya- vagy fizetési adatot nem kezel és nem tárol.

You don't have permission to register