GYIK
FASHIONITE
Gyakran Ismételt Kérdések
Üdvözlünk a GYIK oldalunkon!
Itt összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, hogy segítsünk eligazodni webshopunk használatában és szolgáltatásainkban.
Ha további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba és tedd fel kérdésed az űrlap kitöltésével!
1. Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?
Minden termék oldalán megtalálod a részletes méretleírást. Ha nem vagy biztos a döntésedben, javasoljuk, hogy mérj le egy jól illeszkedő ruhadarabot és hasonlítsd össze a méretadatokkal, hogy biztosan a megfelelőt válaszd. (Egyméretes termékeink esetében is a méretleírásban tüntetjük fel, hogy milyen méreteknek ajánljuk vásárlásra.)”
2. Milyen szállítási módokat kínáltok?
Webshopunkban számos szállítási mód közül választhatsz a rendelésed leadásakor. Elérhetőek nálunk Foxpost (Csomagautomata és Házhozszállítás) és MPL (Csomagautomata, PostaPont és Házhozszállítás) szolgáltatásai. A szállítási módokhoz kapcsolódó feltételekről a Szállítás oldalon tájékozódhatsz.
3. Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?
A rendeléseket általában 2-5 munkanapon belül kézbesítjük, de a pontos idő a választott szállítási módtól függ.
4. Mi a teendő, ha nem vagyok elégedett a megvásárolt termékkel?
Ha egy termék nem felel meg az elvárásaidnak, 14 napon belül ingyenesen visszaküldheted hozzánk, és kérheted a vételár visszatérítését vagy a termékcserére lehetőséget. Részletekről tájékozódj a Visszaküldés oldalunkon!
5. Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek kérdés/segítség esetén?
A Kapcsolat oldalunkon található űrlap kitöltésével, vagy e-mailben és telefonon is bármikor felteheted nekünk kérdésed. Megkeresésedre max. 24 órán belül válaszolunk.
6. Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Webshopunkban elérhető az online bankkártyás fizetés (SimplePay-en keresztül) valamint az utánvétes fizetés is. Pontos részletekért kattints a Fizetés oldalunkra.
7. Lehetőség van-e utánrendelésre, ha egy termék éppen nincs készleten?
Igen, bizonyos termékek esetén van lehetőség utánrendelésre. Amennyiben egy termék nincs raktáron, kérjük, lépj kapcsolatba velünk az elérhetőségeinken, hogy tájékoztatni tudjunk a várható érkezési időről.
8. Tudok rendelést módosítani vagy törölni leadás után?
Ha módosítani vagy törölni szeretnéd a rendelésed, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a feldolgozás gyors, így csak korlátozott ideig van erre lehetőség.
9. Hogyan tudok nyomon követni egy leadott rendelést?
Jó hír! Rendeléskövetés oldalunkon könnyen nyomon követheted rendelésed állapotát, nem kell a futárszolgálatok oldalán keresgélned. Rendelési azonosítód (rendelést visszaigazoló e-mailben találod) és a vásárláskor használt e-mail címed megadásával máris hozzáférsz a rendeléseddel kapcsolatos legfrissebb információkhoz.
10. Milyen visszaküldési feltételek vonatkoznak a ruhákra?
A visszaküldött termékeknek eredeti állapotban, címkével ellátva kell visszaérkezniük. A termék használata, mosása vagy utólagos sérülés után sajnos nem áll módunkban elfogadni a visszaküldést.