Ingyenes átvétel 20.000 Ft feletti vásárlás esetén MPL és Foxpost
csomagautomatákban, illetve PostaPontokon!

Ingyenes átvétel 20.000 Ft feletti vásárlás esetén MPL és Foxpost csomagautomatákban, illetve PostaPontokon!

GYIK

FASHIONITE

Gyakran Ismételt Kérdések

Üdvözlünk a GYIK oldalunkon!
Itt összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, hogy segítsünk eligazodni webshopunk használatában és szolgáltatásainkban.
Ha további információra van szükséged, lépj velünk kapcsolatba és tedd fel kérdésed az űrlap kitöltésével!

1. Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?

Minden termék oldalán megtalálod a részletes méretleírást. Ha nem vagy biztos a döntésedben, javasoljuk, hogy mérj le egy jól illeszkedő ruhadarabot és hasonlítsd össze a méretadatokkal, hogy biztosan a megfelelőt válaszd. (Egyméretes termékeink esetében is a méretleírásban tüntetjük fel, hogy milyen méreteknek ajánljuk vásárlásra.)”

2. Milyen szállítási módokat kínáltok?

Webshopunkban számos szállítási mód közül választhatsz a rendelésed leadásakor. Elérhetőek nálunk Foxpost (Csomagautomata és Házhozszállítás) és MPL (Csomagautomata, PostaPont és Házhozszállítás) szolgáltatásai. A szállítási módokhoz kapcsolódó feltételekről a Szállítás oldalon tájékozódhatsz.

3. Mennyi idő alatt érkezik meg a csomagom?

A rendeléseket általában 2-5 munkanapon belül kézbesítjük, de a pontos idő a választott szállítási módtól függ.

4. Mi a teendő, ha nem vagyok elégedett a megvásárolt termékkel?

Ha egy termék nem felel meg az elvárásaidnak, 14 napon belül ingyenesen visszaküldheted hozzánk, és kérheted a vételár visszatérítését vagy a termékcserére lehetőséget. Részletekről tájékozódj a Visszaküldés oldalunkon!

5. Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek kérdés/segítség esetén?

A Kapcsolat oldalunkon található űrlap kitöltésével, vagy e-mailben és telefonon is bármikor felteheted nekünk kérdésed. Megkeresésedre max. 24 órán belül válaszolunk.

6. Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Webshopunkban elérhető az online bankkártyás fizetés (SimplePay-en keresztül) valamint az utánvétes fizetés is. Pontos részletekért kattints a Fizetés oldalunkra.

7. Lehetőség van-e utánrendelésre, ha egy termék éppen nincs készleten?

Igen, bizonyos termékek esetén van lehetőség utánrendelésre. Amennyiben egy termék nincs raktáron, kérjük, lépj kapcsolatba velünk az elérhetőségeinken, hogy tájékoztatni tudjunk a várható érkezési időről.

8. Tudok rendelést módosítani vagy törölni leadás után?

Ha módosítani vagy törölni szeretnéd a rendelésed, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a feldolgozás gyors, így csak korlátozott ideig van erre lehetőség.

9. Hogyan tudok nyomon követni egy leadott rendelést?

Jó hír! Rendeléskövetés oldalunkon könnyen nyomon követheted rendelésed állapotát, nem kell a futárszolgálatok oldalán keresgélned. Rendelési azonosítód (rendelést visszaigazoló e-mailben találod) és a vásárláskor használt e-mail címed megadásával máris hozzáférsz a rendeléseddel kapcsolatos legfrissebb információkhoz.

10. Milyen visszaküldési feltételek vonatkoznak a ruhákra?

A visszaküldött termékeknek eredeti állapotban, címkével ellátva kell visszaérkezniük. A termék használata, mosása vagy utólagos sérülés után sajnos nem áll módunkban elfogadni a visszaküldést.




    You don't have permission to register